تفریحی سرگرمی|بکس فان
بکس فان پاتوقی برای همه با هر سلیقه ای.....
 

Dell Vostro 3350

معرفی ۵ تا از بهترین لپ تاپ های ویژه کار و بیزنس به همراه قیمت

یافتن لپ تاپی مناسب کار، دغدغه بسیاری از کاربران است. در واقع شما نیاز به لپ تاپی با دوام، امن، قدرتمند و سبک دارید که عمر باتری خوبی داشته باشد تا کارهای شما را نیمه تمام باقی نگذارد. بنابراین یافتن یک لپ تاپ در سری Business پروژه نه چندان ساده ای است. در ادامه ۵ مدل از بهترین لپ تاپ های مخصوص کسب و کار را معرفی می کنیم.

جهت خواندن به مشاهده ادامه مطلب مراجعه کنید …



ادامه مطلب ...

گیاه کرفس را می توان هم بصورت پخته و هم بصورت تازه استفاده کرد اما زیاد پختن آن ، خواص دارویی کرفس را از بین می برد. متخصص داروسازی گیاهی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: کرفس دارای خاصیت ضد التهابی است و درد بیماری های روماتوئیدی مانند آرتروز و ورم مفاصل را کاهش و تسکین می دهد.

جهت خواندن به مشاهده ادامه مطلب مراجعه کنید …



ادامه مطلب ...

چند ماه پیش توییت کردمکه «واقعاً یه وی‌پی‌ان ایران راه بندازید ما بفهمیم چی فیلتره چی نیست». شاید کمی دردناک باشه یا گفته بشه که سطح دغدغه اینها رو نگاه کن. خوشی زده زیر دلشون!

جهت خواندن به ادامه مطلب مراجعه کنید …



ادامه مطلب ...

میدانستید به راحتی میتوانید از هر درایو  USB و یا حافظه ای بین ۱ تا ۱۶ گیگابایت، به عنوان یک واحد حافظه ی مجزا برای ایکس‌باکس ۳۶۰ خود استفاده کنید؟ بعد از هر بار فرمت (پاک کردن اطلاعات) میتوانید به راحتی پروفایل، بازی‌های ذخیره شده و هر فایل دیگری را از هارد به واحد حافظه ی جدید خود انتقال دهید.

انتقال سریع پروفایل و موارد ذخیره شده از دلایل مختلف اثبات این ادعاها هستند. اگر با دوستان خود برای یک شب، قرار گذاشتید که بازی ها رو به صورت چند نفره بازی کنید و یا  در خانه چندین کنسول بازی دارید، یک مموری استیک قابل حمل بسیار مفید خواهد بود. بارزترین ویژگی آن این است که عملا زمانی برای انجام این کار لازم نیست، و تنها ابزار مورد نیاز، کنسول بازی و یک حافظه ی فلش است.

جهت خواندن به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 



ادامه مطلب ...

● شما چقدر از میانبرهای کیبردی استفاده می کنید؟

ترکیب کلیدهای Ctrl + F در کامپیوتر چه می کند؟ احتمالا پاسخش را نمی دانید. نگران نباشید. بر اساس آمار گرفته شده ۹۰ درصد کاربران نمی دانند کنترل اف برای چیست. پس نود درصد کاربران وقتی در یک صفحه بلند بالا دنبال یک کلمه می گردند، وقتشان را به شدت تلف می کنند. البته می دانیم که رقم نود درصد را نمی توان به نارنجی خوان ها نسبت داد. اما در کل این واقعیت ما را بر آن داشت، که تعدادی میان بر کیبردی که اکثرا از آن بی اطلاع هستند را به شما معرفی نماییم. شاید آنها را بلد باشید و شاید نباشید اما یادگرفتن حتی یک میانبر جدید هم در وقت شما صرفه جویی خواهد کرد. پس برای استفاده بهینه از زمان و بالا بردن بازدهیتان، ادامه مطلب را از دست ندهید.

جهت خواندن به ادامه مطلب مراجعه کنید …



ادامه مطلب ...

مادربوردها قلب سخت افزاری رایانه هستند و تمام اجزای سخت افزاری دیگر به طور مستقیم یا غیرمستقیم به مادربورد متصل می شوند. با این حال معمولا کمتر این عضو بسیار مهم مورد توجه قرار می گیرد و اغلب افراد ترجیح می دهند با صرف نظر از هزینه بیشتر برای این قسمت به پردازنده یا قطعات دیگر توجه کنند. اما اینکه مادربورد چیست و چه تفاوتی بین انواع آن وجود دارد نکته ای است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

جهت خواندن به ادامه مطلب مراجعه کنید …



ادامه مطلب ...

مطمئن هستم تمامی کاربران یاهو مسنجر می دانند که یاهو! تنظیماتی برای مخفی کاری دارد که به شما این امکان را می دهد تا تعیین کنید چه کسی شما را به صورت آن لاین، و چه کسی شما را به صورت آف لاین ببیند (نامرئی بشوید). ولی آیا تا به حال شده است که از خود بپرسید دوستتان واقعا آف لاین است یا خود را نامرئی کرده است؟

جهت خواندن به ادامه مطلب مراجعه کنید …



ادامه مطلب ...

افزایش امنیت در فیس بوک

فکر میکنید فیسبوک کاملا امن است ؟؟؟ شاید از نظر محافظت از پروفایل شما در برابر هک شدن و دسترسی غیر مجاز به آن ، امنیت در حد خوبی باشد ، اما فیسبوک هیچ تضمینی در برابر سالم بودن داده های به اشتراک گذاشته شده توسط شما و دوستانتان ، نمیدهد .

جهت خواندن به ادامه مطلب مراجعه کنید …



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 63
بازدید دیروز : 83
بازدید هفته : 322
بازدید ماه : 305
بازدید کل : 31558
تعداد مطالب : 148
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1